bonczek90 blog

Archiwum dla: Grudzień, 2004

Szczęśliwego Nowego Roku 2005

przez , 31.gru.2004, w Bez kategorii

I pomyśleć, że minął kolejny rok… Jeszcze 7 godzin i 2004 przejdzie do historii, a z nim, i my, i to ci się wydarzyło… Zawsze pod koniec roku ludzie dokonują podsumowań. Ja tego nie zrobie. Jaki był taki był ten rok i tyle. A teraz życzonka tylko dla cierpliwych, ale myśle, że naprawde warto je przeczytać w całości: Z okazji Nowego Roku szczęścia w życiu osobistym, sukcesów w pracy, dobrego zdrowia, domku z ogrodem i basenem, eleganckiej limuzyny, samych zwycięstw, spełnienia marzeń, miłych niespodzianek losu, grona prawdziwych przyjaciół, niewyczerpanych pokładów energii, uśmiechu na co dzień, drogi usłanej różami, satysfakcji z pracy, genialnych pomysłów, niskich podatków, słodkiego miłego życia, świeżości spojrzenia, głównej wygranej na loterii, pozytywnej aury, pogody ducha, pomyślnych wiatrów, gorącej miłości, wygodnych butów, cudownych wakacji, szczęścia, pociechy z dzieci i wnuków, punktualnych pociągów, świętego spokoju, jachtu, żadnych trosk, powodzenia u płci przeciwnej, wysokich lotów, rześkich poranków, pomyślności, trafnych decyzji, intuicji w interesach, prezentów od losu, dużego łóżka, pękatego portfela, szerokiej drogi, miłego szefa, jasności umysłu, niebanalnych wyzwań, miłych snów, pewności siebie, wielkiej fortuny, wielu uśmiechów, bogatego wujka, błyskotliwych ripost, romantycznych wieczorów, udanych łowów, pasjonującej pracy, szansy na sukces, dużo słodyczy, pozycji lidera, szampańskiej zabawy, mocnego dachu nad głową, samych pozytywnych wibracji, pełni życia, wielu niezapomnianych chwil, dużo słońca, olimpijskiej kondycji, pomyślności, jak najmniej zmartwień, wyjścia z każdej sytuacji, uwielbienia u podwładnych, pasma sukcesów, niezmiennie zielonego światła, czystego nieba, stu lat życia, końskiego zdrowia, sławy, pokaźnego konta, manny z nieba, wysokich wygranych, ciągle nowych rekordów, niskich kosztów, bezpiecznych lądowań, wielu ciekawych znajomości, wygranych przetargów, sumiennych dłużników, taaaakiej ryby, najwyższego miejsca na podium, dobrego fryzjera, radosnych świąt, serca jak dzwon, pewnej ręki, komfortowych warunków, przyjemnych doznań, wielu wzruszeń, mocnej głowy, powodzenia, otrzymania najwyższych odznaczeń, osiągnięcia wyznaczonych celów, pełnego sejfu, szczęścia w kartach, sprzyjającej pogody, dobrych zbiorów, kolorowych chwil, twórczego podejścia do pracy, połamania pióra, góry pieniędzy, samych słonecznych dni, smacznego jajka, uroku osobistego, mnóstwa prezentów, udanych negocjacji, serdecznych przyjaciół, grzecznych dzieci, udanych wakacji, miejsca w Księdze Rekordów Guinessa, większości w parlamencie, miłego wypoczynku, wesołego towarzystwa, dobrego apetytu, szczęśliwej podróży, złotej jesieni, poczucia humoru, anielskiej cierpliwości przy czytaniu tych życzeń, wiecznej młodości, licznego potomstwa, niewieszającego się komputera, sławy i chwały, lekkości bytu, pokojowego rozwiązania wszystkich konfliktów, szybkiego rozwoju gospodarczego, hojnych sponsorów, korzystnego układu gwiazd, miłosnych uniesień, czytelnych instrukcji, cichych wielbicieli/elek, mistrzowskich zagrań, dobrej nocy, wielkiej przygody, słodkich snów, wystrzałowej zabawy sylwestrowej, zgranej ekipy, pomyślności na nowej drodze życia, pociechy z pociechy, lojalnych współpracowników, bujnej wyobraźni, interesujących przeżyć, rodzinnej atmosfery, pomyślnych wieści, radości życia, dobrego serca, pełnego szkła, suto zastawionego stołu, złotej rybki, zimnego piwa, zasięgu w każdym miejscu, gry fair play, nieomylnych decyzji, miejsca w historii, głównych ról, kreatywności, podróży dookoła świata, udanych szkoleń, efektywnych poszukiwań, pakietu kontrolnego, bogatej kolekcji, dużo wolnego czasu, beztroskiego życia, dobrej passy, celnych strzałów, zdobycia Mount Everestu, wolności, trafnych wyborów, gradu prestiżowych nagród, spokoju ducha, oddechu od codzienności, samych piątek w szkole, godnych przeciwników, szczerych komplementów, wszelkiej pomyślności, codziennych atrakcji, świetlanej przyszłości, hossy na giełdzie, korzystnego horoskopu, zdjęcia na okładce, miłych sąsiadów, wiary w sukces, mocy zawsze z Wami, wielu alternatyw, przychylności bogów, tolerancji, własnego odrzutowca, gorączki sobotniej nocy, piwniczki pełnej wina, silnej woli, wyrozumiałego spowiednika, zamku w Szkocji, ambitnych planów, kilku odkryć i kilku wynalazków, owacji na stojąco, zniewalającego uśmiechu, szczęśliwego trafu, płomiennych uczuć, pomocnej dłoni, niezawodnej pamięci, nieprzemijającej urody, asa w rękawie, sprawnych hamulców, miękkiego lądowania, dużo nadzienia w pączku, strumieni szampana, kominka, rozbicia banku, recepty na szczęście, wyjazdu do Brukseli, zabawy do białego rana, odwagi cywilnej, dobrej prasy, ptasiego mleczka, przygód z happy endem, długich wakacji, dużo rodzynek w cieście, zmysłowych nocy, gwiazdki z nieba, wiernego psiaka, celnego oka, sportowego wozu, różowych okularów, ruchu w interesie, stabilnej waluty, zgrabnej figury, siły perswazji, zdolności nadprzyrodzonych, ostatniego słowa, dobrego smaku, własnego sposobu na życie, w zdrowym ciele – zdrowego ducha, właściwych wniosków, widoków na przyszłość, podzielnej uwagi, czterolistnej koniczynki, życzy Adam.

9 komentarze więcej...

Bu!

przez , 30.gru.2004, w Bez kategorii

Dziś taka nietypowa notka… Źle się czuje więc sam bym pewnie nic nie wymyślił, dlatego posłuże się cytatem z pewnego filmu. Może ktoś wie z jakiego? Dobra cytuję:

Jestem ofiarą swojego własnego przeznaczenia i jego więźniem. Więźniem własnego sumienia. Moja miłość do dziewczyny, z którą chciałbym na zawsze pozostać została zamknięta w moim wnętrzu. Przy mnie zawsze będzie grozić jej niebezpieczeństwo ze strony tych, którzy są przeciwko mnie. Bez niej, podążam drogą samotnika. Moja historia będzie zawsze opowieścią o utracie bliskiej osoby … każdego dnia zadaję sobie pytanie jak długo jestem w stanie znieść tę przerażającą samotność?

4 komentarze więcej...

Last christmas :]

przez , 23.gru.2004, w Bez kategorii

Święta tuż tuż :) Dziś 23 grudnia i imieniny Wiktorii, więc jakbyś my mogli zapomnieć o tobie koffana Wiko :* (cmok) hehe No a dzionek zaczął się późno, bo wstałem po 9 :P Potem troszku na kompie, TV i takie tam zajęcia przeciw nudzie. O 14 na spowiedź i potem z arcyzajefajnym prezentem do Wiki. hihi No i przy okazji odwiedziny paru osób. Potem powrociq na hause, chwila wolnego i do kuchni marsz :D Pomogłem troszku mamie i teraz znowu na komputrze :] A wczoraj na klasowej wigilii o dziwo ciastka nie latały, tylko pływały buhahaha >bez komentarza< A tak ogólnie to było nawet, nawet. No to by było na tyle. Spokojnych, ale radosnych, spędzonych w miłym, rodzinnym gronie Świąt Bożego Narodzenia. A i oczywiście wymarzonych prezetów :D I wszystkiego czego sobie chcecie to wam życzę :)

16 komentarze więcej...

Świąteczne zakupy i wielkie nudy…

przez , 18.gru.2004, w Bez kategorii

Dziś sobota i dobrze, że spojrzałem do kalendarza, bo bym nie powiedział, że (teoretycznie) dziś wolny dzień… Rano o 7 już wstałem, co jest bardzo rzadkie u mnie, bo w soboty śpie do 9 najkrócej :] No, ale dziś o 9 to ja już byłem w sklepie. Wszędzie gdzie możliwe byłem :) Najpierw z rodzicami do Carrefoura, potem Makro, Real, Platan i na końcu Tesco. No i takim sposobem do chałupy wróciłem po 13… Wielkie sprzątanie mnie czekało, ale poszło szybko i potem nudy jak cholera… Do teraz się nudze :( Ale trudno, jakoś przeżyje :P To ja kończe. Pa

15 komentarze więcej...

Hje hje hje :)

przez , 17.gru.2004, w Bez kategorii

No to napisze nową jak tak chcecie :P Nie no żartuje i tak bym napisał. Więc co dziś piątek? Tak piątek… Czyli weekend :D JUPI Bardzo siem cieszę, a tym bardziej jak sobie pomyśle, że tylko 3 dni do szkoły i wolne. A święta coraz bliżej :D Ciekawe co dostane :] Dobra nie będę taki materialista, ważne, że są święta i tyle :P Coś mnie gardło boli i katar mam, ale jak zwykle 2 dni i przejdzie. Więc Wika przykro mi, ale do szkoły pójdę w poniedziałek :] Już mi się temat skończył… Jak coś mi wpadnie do głowy to potem napisze, a teraz ide sobie zagrać w cosik :D Pozdroviasy!

3 komentarze więcej...

A było tak fajnie…

przez , 08.gru.2004, w Bez kategorii

No tak ten dzień był zbyt dobry, żeby się mógł tak pięknie zakończyć… Najlepsze słowo określające to co się stało: Kurwa :] Ale to nie jest z nikim związane, o was nie chodzi… Spokojnie :) Dobra mniejsza z tym jakoś bedzie. Tak, miałem jechać do teatru, ale w ostatniej chwili się rozmyśliłem i dobrze :D W szkole loozik, nawet nie narzekam na nudy :P Jak się prawie całe przerwy gra w karty :) Po szkole wybycie z domu, nawet mi się nie chciało iść, ale co tam. Zupełnie przypadkiem zebrała się mała paczka z 2d i opanowała Łabędy :P No nie dosłownie… Potem nie wiem jakim cudem się znalazłem za kanałem, ale fajnie było hehe :) Dobra reszta nieważna. Ide sobie jeszcze zagrać, a potem spać. Aha i dzięki wam (Ci co powinni to wiedzą) za mile spędzony czas :P

52 komentarze więcej...

Zakosiany :]

przez , 06.gru.2004, w Bez kategorii

Ehhh zakochałęm się… W piosence niemieckiej grupy Silbermond – Symphonie. Jak słucham tej piosenki to odpływam gdzieś do innego świata… Piękne słowa i wszystko piękne… Ehhh musicie posłuchać, ale się wam nie bedzie podobać… Jak ktoś chce to z www.audiofind.ru sciągnie w pare minut :) Ide słuchać tego po raz chyba 20 :D

10 komentarze więcej...

Mikołajki czas zacząć :]

przez , 06.gru.2004, w Bez kategorii

No więc dziś 6 grudnia (Mikołaja). Dla mnie mikołajki zaczęły się normalnie… Szkoda, że trza było do szkoły. Ale looz blues. Powymienialiśmy się w budzie prezentami i każdy rogalik na twarzyczce. Ja dostałem odjebanego reniferka od Rudego, no pomijam słodkości :] I potem na angielskim chwila grozy… Prezent od Józi i Kasi… Spodziewałem się najgorszego… Ale na szczęscie nie było to takie złe :) Plakietka z napisem: „Po co trzymać bąka w … niech polata po chałupie.” Ale jazda :P Dziękuje :* No i było fajnie. Jednak potem troche smutnawa atmosfera, po rozmowie z Agatą… No cóz nie ważne o co chodzi… Ale Aga uwierz w siebie i pamiętaj co mówiłem. Dasz rade! A ja tesh zachwile bede musiał się uporać z zadankiem domowym… Więc ide pa!

2 komentarze więcej...

Yo, wielkie yo!

przez , 05.gru.2004, w Bez kategorii

No w takich okolicznościach to ja musze, poprostu musze napisać nową notke :] Mój blog cieszy się olbrzymią popularnością. Szkoda tylko, że są to 3 osoby, które komentują za ponad 70 osób :P Ale dzięki Wam wszystkim i Agacie tesh za te 3 komenty, bez nich nie było by „70″ :D Ale teraz do konkretów. Jutro mikołajki i co? Jajco. Byłem w Tescu rano, żeby Rudemu kupić prezent. Nie miałem z tym problemów, bo ustaliłem z nim co mu mam kupić :) Wczoraj moja mamuśka robiła impreze 2w1 (urodzinki i imieninki). Oj się działo :] Tak pozatym to u mnie szarość dnia… Nudy jak cholerka i może ja jestem chory, ale aż chce mi się jutro iść do szkoły. Tam to przynajmniej nie marnuje czasu tak jak teraz przy kompie… Dobra kończe i odrazu uprzedzam: Nie wiem kiedy będzie następna notka… Ale najpierw komentujcie tą :) Miłych prezentów na mikołajki wszstkim! Pozdro!

7 komentarze więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...