bonczek90 blog

Archiwum dla: Lipiec, 2014

sentymentalnie po raz drugi?

przez , 27.lip.2014, w Bez kategorii

Tak, znow jezioro plawniowickie. Tym razem bardziej przyzwyczajenie niz sentyment. Ale to zawsze bedzie „nasze” miejsce. Powinienem sie uczyc, ale czas trzeba poswiecic tez innym. Sprobuje wieczorem i od jutra systematycznie. Jeszcze 10 dni. Smutno jakos. Jest tyle rzeczy, ktore chcialbym umiec lub miec, a osoba tylko jedna.

Zostaw komentarz więcej...

sentymentalnie

przez , 26.lip.2014, w Bez kategorii

Niespodzinka. Przyjechali. Inny sklad, ale jednak. Czuje sie troche mniej samotny. Gdzie jestem? Nad woda. Dokladniej? Oczywiscie, ze Plawniowice przy Lagunie. Sentymentalnie. Moze szybko minie te 11 jeszcze dni. Pytanie co potem? Wciaz licze, ze to juz na zawsze, choc sama stwierdzila, ze… nie… Jakie ja mam szanse w tej rywalizacji? Wiem, co powinienem zrobic, ale tak bardzo tego nie chce… Dobra wracamy do tu i teraz. Slonce wyszlo znow i smazy. Woda ciepla. Jest nienajgorzej. Tyle.

Zostaw komentarz więcej...

Szukasz czegoś?

Użyj poniższego formularza:

Nadal nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zostaw komentarz w notce, lub skontaktuj się z nami a zajmiemy się tym.

Blogroll

Kilka bardzo polecanych stron...